fredag, mars 30, 2012

Say after me: Hej. Då

Dagens diagnos: Mest glad, lite ledsen.
Dagens väder: Skitkallt. Ogilla.
Dagens jobb: Göra klart en bok. Möte. Lunchmöte. Möte. Skicka bok till tryck.
Dagens Riddarholmen: Skulle hämta en författare i receptionen, och där satt Patrik Sjöberg. Han är inte alls så lång när han sitter ner. Det var dock inte honom jag skulle träffa. Jag skulle träffa kvinnan med den gölliga mopsen.
Dagens note to self: Bli bättre på a) Svara i telefon b) Säga hej då. Har aldrig varit bra på nåt av det.
Dagens överraskning: Telefonsvararmeddelandet som inleddes: "Tja Cissi." (Och det var inte nån av de två som kallar mig för Cissi.)
Dagens uppgiggning: Pia. Som alltid. Var vi hängde? UD. Som alltid.
Dagens uppiggning 2: Troligen får jag träffa Frida på tisdag. Yay!
Dagens tv: Mad Men S05E01-E02. Bra ju. Även om DD är skitsur och jobbig hela tiden.

Sa ju det. Sur.

4 kommentarer:

emma sa...

hahaha patrik sjöberg! *skrattårar*
awh! va overkligt.

*har inte madmenkanalen och får nu abstinens trots sur huvveperson*

Cecilia sa...

Alltså du & Patrik - du skulle nå honom till magen. Om ens det. Han är overkligt lång. Men verkar snäll.

Har bara kollat första avsnittet av MM, då surade han hela tiden, får se hur det blir sen.

emma sa...

tänk om han och jag tajmar riddarholmen nån gång = crazy!?! världen finge förvirrande proportioner!!

Cecilia sa...

DET vore väldigt roligt. Och ja, mycket förvirrande.