fredag, november 08, 2013

Fredagslista

Vad har du på dig?

En grönsvartmelerad COS-klänning, strumpbyxor, Vagabondskor.
Hur mår du?

Jodå, helt okej. Lite kall pga kallt i mitt rum.
Vad önskar du just nu?

Att den här vintern blir jävligt kort.
Vad ska du göra imorgon?

Tvätta, jobba lite, vara lite ledig. Så himla ospännande.
Vad skrattade du senast åt?
Sengångarna i Mitt i naturen i går kväll.
Vad grät du senast åt?
Minns inte.
Senaste köp?
Två burkar kakor av Vera (hennes klass ska åka till typ Indien om två år, därför säljer de saker). Har dock inte betalt dem än.
Senast sedda film?
Minns ej. Bedrövligt ju.
Vem var den senaste som ringde dig?
Nån som ville fråga nåt om nåt manus.
Senast 3 inkomna sms?
"Jepp."
"Det borde ju funka i år igen."
"Vad gör du?"
Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"Rensar inkorgen."
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
En före detta kollega.
Vart vill du åka just nu?
Nånstans där det inte är vinter.
Nästa planerade resa?
Förutom Skåne i jul: NYC.
Dagens bästa?
Att jag lyckats spotta ur mig två säljtexter. I tid! (Tyckte därför jag fick lov att ta en paus ...)

Inga kommentarer: