måndag, juli 21, 2014

Semester dag 24

Vaknade av att fasadgubbarna började föra oväsen prick klockan sju. Och sen tio har jag varit på väg ut. Men här är jag fortfarande. Har dock städat lite i ett skåp (är som en tant, sparar alla papperskassar jag får av okänd anledning), läst en halv bok, mycket spontant bokat en weekendresa, lyssnat på Athena Farrokhzads Sommar (lyssna!), ätit en sen lunch (blev liksom lite carried away av hotellbokandet). Nu ska jag gå till återvinningen, sen till Judiths och kanske få en kaffe på Mellqvist, och sist ska jag snabbsvänga förbi jobbet och attestera en bunt fakturor som jag misstänker ligger där i mejlen och väntar.

2 kommentarer:

I mitt huvud sa...

Men å vad det låter skönt med semester! Förutom det där med att bli väckt i ottan av att nån sätter igång och låter....

Cecilia sa...

I mitt huvud: Det ÄR skönt. Kan verkligen rekommenderas :)