torsdag, december 11, 2014

Sen sist


Har jag aw:at med Anna, druckit vin med min kille på Lilla Hotellbaren med livejazz i bakgrunden, haft en ganska busy onsdag, blivit av med ställningarna utanför huset, ätit lunch med författare, svurit över det otäcka vädret, upptäckt att en del av regnet som kom igår hade runnit in på vardagsrumsgolvet, skrivit ett argt brev till fönsterrenoveringsföretaget, kollat på Nobel, ätit veckans andra utefrukost (kan rekommendera Kafé Esaias i Drottninggatsbacken), varit på möte på Sveavägen (i min bransch är Sveavägen lika med Bonnierförlagen), fått ett tråkigt besked, köpt en ny halsduk, kommit ihåg att köpa bullar till torsdagsfikat, pratat med lillebror som är i Barcelona (ja, jag är avis). Nu ska jag playa Döden på Pemberley och Bonde söker fru.


Inga kommentarer: