torsdag, juni 30, 2016

Torsdagens

Dagens diagnos: Typ nackspärr light (pga ständigt surrande fläkt vid skrivbordet). Men annars bra.
Dagens värme: Varmare inne än ute, sjukt dålig luft på detta kontor senaste tiden.
Dagens längt: Semester. Och en sån där jäkla god glass jag åt på 18 smaker i förrgår: Citronsorbet + chokladsorbet. Jösses, så gott. Måste gå dit snart igen.
Dagens förvirring: I tisdags trodde jag det var onsdag, i dag tror jag det är onsdag. Hjärnan behöver semester.
Dagens bästa: Att bocka av saker på mina tre listor. (På två av dem står samma sak, extra härligt att stryka två gånger.)
Dagens nyhet: Att det öppnat en pommesrestaurang i Helsingborg. Alltså.
Dagens andra nyhet: Att en person jag mejlar jättemycket med äntligen har fått en egen mejladress. Innan hette han "Intern".
Dagens nä, inte för mig: Säker stil-podden. Under de första åtta minuterna hann de säga ljuvlig och krispig.

Inga kommentarer: