måndag, november 07, 2016

Så mycket måndag

Dagens klag
✎ Var så himla trött när klockan ringde att jag allvarligt funderade på att "försova" mig. Jag har ungefär aldrig nånsin försovit mig.

✎ Är så irriterad över hur folk lever ut sina privata konflikter på sociala medier.

✎ Är också mycket irrad över att det redan är vinter.

✎ Insåg i dag att jag högst troligt kommer att få en jäkla jäktig månad från slutet av november.

✎ Vem har hittat på att mobilen drar tio procent batteri i minuten så fort det blir lite kallt? Skit är det.

Dagens oklag
✎ Intar flera muggar citron/ingefärsdricka i dessa dagar. Tänker fan inte piffa upp vinterskiten med att bli sjuk. Det är alltså jättegott.

✎ Blir ändå lite uppspelt av den där boken jag ska hetsjobba med. (Se punkt 4 ovan.)

✎ Fick en bra låt skickad till mig i dag. Lyssna här.

✎ Lyssnade också på Söndagsintervjun med Kristina Lugn. Rekommenderas. Här finns den.

✎ Line of Duty kommer med ny säsong. Börjar på söndag. Om ni missat, tror jag det finns tidigare säsonger på Netflix. Mycket bra är det.

Inga kommentarer: